Mijlpaal - Reisverslag uit Ouderkerk a/d Amstel, Nederland van Marion K - WaarBenJij.nu Mijlpaal - Reisverslag uit Ouderkerk a/d Amstel, Nederland van Marion K - WaarBenJij.nu

Mijlpaal

Door: Marion

Blijf op de hoogte en volg Marion

20 Januari 2015 | Nederland, Ouderkerk a/d Amstel

De eerste mijlpaal: reisblog aangemaakt. Nu de invulling...

Bovendien van mijn geloof gevallen en een Gmail-account aangemaakt. Via Hetnet kan ik nog wel mails ontvangen, maar nauwelijks meer verzenden zodra ik buitenshuis ben - met dank aan KPN.

  • 21 Januari 2015 - 01:08

    Bev Arends:

    I don't know what I just did. I'm hoping I signed up to get updates from Marion while she is volunteering!

  • 21 Januari 2015 - 08:10

    Jacqueline:

    Lieve Marion,
    Een mooie mijlpaal ook voor ons, te weten dat je je verhalen kan delen met ons. Die KPN hebben we niet nodig.

    Heel veel succes en plezier in BD.
    Liefs,
    Jacqueline

  • 21 Januari 2015 - 09:52

    Geri De Boer:

    Fijn om je te kunnen volgen zo!

  • 21 Januari 2015 - 10:17

    Marion:

    You did well, Bev!

  • 21 Januari 2015 - 10:33

    Mieke:

    Ik ben benieuwd naar je ervaringen, heel veel succes.

  • 21 Januari 2015 - 10:56

    Willy Koenders:

    Hoi missy, super dat het toch gelukt is. Een tijdje VSO was al langer een wens. Ik wens je alvast een hele mooie, leerzame, indrukwekkende tijd toe en kijk uit naar de eerste echte verslagen.
    Voor nu heel veel plezier en succes met de voorbereidingen en een goede reis. x

  • 21 Januari 2015 - 15:28

    Astrid:

    Hoi stoere meid, ik wens je een goede reis, heel veel succes en plezier in Bangladesh, maar ook.... een laag(je) eelt op je ziel. Maar als het je misschien toch te heftig wordt, slaak dan een digitale kreet. Ik heb nog een aantal riemen, die ik zo nodig onder je hart kan steken.
    Toi toi toi.
    Astrid.

  • 21 Januari 2015 - 15:30

    Hielkje:

    Een hele goede reis. Ik ben zeer benieuwd naar je verhalen over je ervaringen in BD. Sterkte met de voorbereidingen van deze spannende reis.

  • 21 Januari 2015 - 16:33

    Els & Bert:

    Hi lieve schoonzus! Ik heb dit blog alvast 'vastgezet' zodat we je 'dagelijks' ( ;-) ) kunnen volgen!! Nogmaals een heel goede reis gewenst en heel veel succes met alles wat je in BD op de rails gaat zetten!!
    Voor nu nog even veel pezier met de voorbereidingen! XXX

  • 21 Januari 2015 - 17:18

    Bob&marlou :

    Hi, lieverd ,
    We gaan t zeker allemaal volgen

  • 22 Januari 2015 - 11:57

    Toos:

    He Marion,

    Je gaat vast een fantastische tijd en wat zullen de mensen daar blij met je zijn.
    Maar wij gaan je heeeel ergggg missen

    zoen

  • 22 Januari 2015 - 14:14

    Machteld:

    Jij naar de warmte, ik naar de sneeuw ;-) Heel veel succes daar! Ik ben erg benieuwd wat je allemaal gaat meemaken. Zet 'm op!

  • 22 Januari 2015 - 16:31

    Michèle.Maisonneuve:

    Salut Marion! Alors te voilà en route pour la grande aventure... Je suis heureuse de pouvoir suivre tes péripéties et de lire tes impressions qui seront sûrement très fortes tout au long de ce séjour si loin de tes habitudes de vie. Je te souhaite en tout cas une bonne prise de contact. La première impression est importante et marque en partie la tonalité du chemin à parcourir. A bientôt et bises de la Provence

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ouderkerk a/d Amstel

Marion

Disclaimer: The views expressed in this blog are the author's own and do not reflect those of VSO.

Actief sinds 20 Jan. 2015
Verslag gelezen: 437
Totaal aantal bezoekers 99704

Voorgaande reizen:

28 Januari 2015 - 18 April 2015

Volunteering met VSO

Landen bezocht: