Desperate in Dhaka IIb - Reisverslag uit Dhaka, Bangladesh van Marion K - WaarBenJij.nu Desperate in Dhaka IIb - Reisverslag uit Dhaka, Bangladesh van Marion K - WaarBenJij.nu

Desperate in Dhaka IIb

Door: Marion

Blijf op de hoogte en volg Marion

21 Maart 2015 | Bangladesh, Dhaka

waarbenjij.nu heeft gemeend niet al mijn foto's te moeten plaatsen bij de aflevering DiDII - te genant?
Hier komen ze alsnog; ik ben heus geen held op sokken.
Happy Holi!

  • 21 Maart 2015 - 04:32

    Astrid:

    Mijn reactie op deel II en je aanvulling in deel IIb hebben elkaar gekruist. Wil je alsjeblieft mijn nederige excuses aanvaarden? De foto's zijn enig. Je staat er gekleurd op.
    Astrid.

  • 21 Maart 2015 - 12:04

    Kalina:

    Briljante groepsfoto, lijkt me hysterisch om mee te maken. Inderdaad a once in a lifetime experience....
    Gevangen in een stad? Niet als er zoveel te beleven is! Leuk ook dat daar zoveel international volunteers zijn. Kun je er een paar deze kant op sturen?

  • 21 Maart 2015 - 18:33

    Ineke:

    Wat een super ervaring Marion. Je boeiende verhalen hebben me geïnspireerd en geven een heel duidelijk beeld van de indrukwekkende wereld in Bangladesh. Ik had in het begin echt af en toe met je te doen, maar naar mate het einde van deze unieke ervaring volgt, krijg ik het gevoel dat je aardig gesetteld bent en dat het naar meer proeft. En dat kan samen met je kanjer Alex. Nog een hele fijne tijd daar samen en geniet volop!! ( ik hoop dat je nog af en toe tijd hebt om te een bericht te plaatsen) Xxx

  • 22 Maart 2015 - 09:38

    Ineke B:

    Hoi Marion,
    Wat een belevenis! Had je toch een soort van 'casual Friday'! Wel gaaf om mee te maken, dat soort dingen hebben we hier toch echt niet hoor. Is het al weer bijna om hé? Jeetje, wat gaat het snel. Probeer nog een paar laatste 'instructies' achter te laten, zodat ze je niet vergeten. En geniet nog lekker van je vakantie!
    Groeten, Ineke B

  • 22 Maart 2015 - 09:43

    Mieke:

    Wat uniek om het feest op deze manier mee te kunnen maken. Kan me voorstellen, dat het ook angstig was als je het idee hebt dat je geen kant meer op kan op een gegeven moment.
    Geniet nog even van je laatste werkdagen en nog een hele fijne tijd met Alex samen. Knuffel van Marcel en mij.

  • 22 Maart 2015 - 10:15

    Marthy:

    Je bent wel moedig. Mij had je niet zover gekregen! Ik lees je verslagen met belangstelling. Van de microkredieten heb ik toch wel even wakker gelegen. Jammer voor je en voor het werk dat je termijn er al weer bijna opzit. Doe nog even je best! Nog een maand met Alex op stap lijkt me overigens ook niet een slecht vooruitzicht! Heel veel groeten, Marthy

  • 24 Maart 2015 - 14:06

    Bert Kiewik:

    Hé Sister, Wat een wondere wereld en wat een mooi beeldend verhaal. Echt iets om als je weer terug bent een uitgebreid verslag of boek van te maken. Leest zo lekker weg en ook iets voor mensen die na jou komen. Heb je niet zo iets van ik wil langer blijven en meer kunnen doen? En wat een gein met dat gooien van die verf. Ik dacht dat Bangladesh juist meer islamitisch was? En de taxiwereld....het is ook overal hetzelfde met die taxi's. Hoe is het weer? Nog geen overstroming meegemaakt of zijn die nederlanders al aan de slag gegaan met het beloofde deltaplan? Ik had je net nog gebeld maar kwam in je voicemail terecht. Voor je resterende tijd; sterkte met de job en voor straks met Alex; een fijne vakantie. Je broer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bangladesh, Dhaka

Marion

Disclaimer: The views expressed in this blog are the author's own and do not reflect those of VSO.

Actief sinds 20 Jan. 2015
Verslag gelezen: 718
Totaal aantal bezoekers 99714

Voorgaande reizen:

28 Januari 2015 - 18 April 2015

Volunteering met VSO

Landen bezocht: